Aikuisten peruskurssit ja kuntoilu

Karaten + Ju Jutsun, lukkopainin, kuntopotkunyrkkeilyn ja lasten kurssit alkavat tammikuussa!
Peruskurssin jälkeen seuran jäsenmaksulla voi harjoitella kaikkia haluamiaan lajeja.
Ilmoittaudu ja varaa paikkasi ajoissa.

Ilmoittautumiset puhelimitse tai tekstiviestillä puh. 050 5907660 tai sähköpostilla: sankukai@sci.fi.
Katso myös "Vapaaottelun ja lukkopainin" peruskurssi
Lasten ja nuorten peruskurssit

Karaten + Ju Jutsun peruskurssit aikuisille ja yli 14-vuotiaille

Peruskurssi: Itsepuolustuksen eli karaten ja ju jutsun peruskurssi alkaa tammikuussa 2019.

Ohjelma: Torjuntojen, iskujen ja potkujen harjoittelua. Harjoittelu tapahtuu yksin ja kevyesti parin kanssa sekä säkin kanssa.

Varusteet: Urheiluasu sekä vesipullo. Peruskurssilla ei tarvi lajin mukaista valkoista kestävämpää asua. Tatamilla (matto) harjoitellaan paljain jaloin.

Harjoitukset: keskiviikkoisin klo 19.00 - 20.00 ja sunnuntaisin klo 19.00 - 20.00

Liittymisjäsenmaksu: 100€ kattaen 3 kk harjoittelun.

Varaa harjoittelupaikka ajoissa sähköpostitse ( sankukai@sci.fi ) tai tekstiviestillä ( 050 590 7660 ).

Peruskurssilta voi jatkaa jatkokurssille, jolla harjoitellaan kaatoja, hallintaotteita, sidontoja sekä iskuja ja potkuja parin kanssa. Iskuilla ja potkuilla ei saa kurssin aikana koskettaa päähän turvallisuuden vuoksi. Vartalokontakteilla saa ottaa vain kevyttä kosketusta. Harjoittelukaveria ei saa kolhia eikä vahingoittaa.

Ryhmä on kuntoiluryhmä

OTTELUNOMAISTA KARATEA

KARATEN PARIHARJOITTELUA

LISÄÄ PARITEKNIIKKAA

Naisten kuntopotkunyrkkeilyn peruskurssi

Ohjelma: Kurssilla harjoitellaan iskuja ja potkuja säkkiin sekä ilmaan "varjonyrkkeilynä". Lisäksi harjoitellaan kevyesti parin kanssa ilman kolhimista.

Vaikka kyseessä on kuntoilu, on lajilla toki myös itsepuolustuksellisia ominaisuuksia, joita säkin kanssa harjoittelu tehostaa.

Jokainen harjoittelee oman kuntotasonsa mukaisesti eli pitää taukoja kun itse haluaa.

Hyödyt: Säännöllinen harjoittelu kohentaa kuntoa, tasapainoa sekä käsien ja jalkojen hallintaa (koordinaatiota). Ylimääräinen paino saa kyytiä ja lihasvoima kehittyy. Harjoittelu tekee myös hyvää jumittaville hartioille ja niskalle.

Varusteet: Urheiluasu ja omat säkkihanskat sekä vesipullo. Tatamilla (matto) harjoitellaan paljain jaloin.

Harjoitukset: tiistaisin klo 19.00 - 20.00 ja torstaisin klo 19.00 - 20.00.

Liittymisjäsenmaksu: 100€ kattaen 3 kk harjoittelun.

Varaa harjoittelupaikka ajoissa lähettämällä sähköpostia osoitteeseen sankukai@sci.fi tai tekstiviesti numeroon 050 590 7660

Miesten kuntopotkunyrkkeilyn peruskurssi

Ohjelma: Kurssilla harjoitellaan iskuja ja potkuja säkkiin sekä ilmaan "varjonyrkkeilynä". Lisäksi harjoitellaan kevyesti parin kanssa ilman kolhimista.

Vaikka kyseessä on kuntoilu, on lajilla toki myös itsepuolustuksellisia ominaisuuksia, joita säkin kanssa harjoittelu tehostaa.

Jokainen harjoittelee oman kuntotasonsa mukaisesti eli pitää taukoja kun itse haluaa.

Hyödyt: Säännöllinen harjoittelu kohentaa kuntoa, tasapainoa sekä käsien ja jalkojen hallintaa (koordinaatiota). Ylimääräinen paino saa kyytiä ja lihasvoima kehittyy. Harjoittelu tekee myös hyvää jumittaville hartioille ja niskalle.

Varusteet: Urheiluasu, säkkihanskat sekä vesipullo. Tatamilla (matto) harjoitellaan paljain jaloin.

Harjoitukset: tiistaisin klo 20.00 - 21.00 ja torstaisin klo 20.00 - 21.00.

Liittymisjäsenmaksu: 100€ kattaen 3 kk harjoittelun.

Varaa harjoittelupaikka ajoissa lähettämällä sähköpostia osoitteeseen sankukai@sci.fi tai tekstiviesti numeroon 050 590 7660

Lukkopainin peruskurssi

Ohjelma: Kurssilla harjoitellaan lukkopainin tekniikoita: hallintaotteet, nivellukot, kuristukset. Harjoituksissa opitaan paitsi erilaisia otteita, myös siirtyminen yhdestä otteesta toiseen. Harjoituksiin sisältyy kevyttä sparrausta eli kevyttä, vapaamuotoista, ottelua muistuttavaa harjoittelua. Sparraus tekee harjoittelusta mielenkiintoisempaa ja mielekkäämpää kun voidaan kokeilla harjoiteltujen tekniikoiden toimivuutta ja osaamista turvallisesti käytännössä. Iskuja ja potkuja ei tähän lajiin kuulu.

Hyödyt: Säännöllinen harjoittelu kohentaa kuntoa sekä käsien ja jalkojen hallintaa (koordinaatiota). Harjoittelu tekee myös hyvää jumittaville hartioille ja niskalle.


Varusteet: Urheiluasu sekä vesipullo. Tatamilla (matto) harjoitellaan paljain jaloin.


Harjoitukset: keskiviikkoisin ja sunnuntaisin klo 18.00 - 19.00.


Hinta: 100€ kattaa 3 kk harjoittelun ja seuran liittymismaksun.


Varaa harjoittelupaikka ajoissa lähettämällä sähköpostia osoitteeseen sankukai@sci.fi tai tekstiviesti numeroon 050 590 766